Onze klantenservice



Euronics man

Vakkundig advies op maat

De keuze voor een nieuwe TV of vaatwasser wordt natuurlijk niet alleen bepaald door de prijs. De rol van dit product in uw dagelijks leven, de gewenste kwaliteit en de voorkeur voor bijvoorbeeld energiezuinigheid zijn ook van belang. Onze Behoefte Wijzer is hierbij een handig hulpmiddel. Maar ook onze ondernemers voorzien u graag van advies op het gebied van al deze zaken. Jarenlange ervaring en kennis van recente (technologische) ontwikkelingen komen hierbij goed van pas. Voor vakkundig advies gaat u natuurlijk naar Euronics!


Service

Euronics staat voor persoonlijke en passende oplossingen, aangesloten op uw wensen. En uw Euronics ondernemer denkt altijd met u mee, of dat nu in de winkel is of bij u thuis. Wij begrijpen dat uw tijd kostbaar is. Daarom plannen wij elke installatie of reparatie flexibel in op het tijdstip dat ú het beste uitkomt. Onze installateurs en reparateurs installeren vakkundig, ruimen alles netjes op en nemen verpakkingen en oude apparatuur mee retour. Dat is zó geregeld!


Betrouwbare reparatie

Een niet-werkend apparaat is bijzonder vervelend. Uw Euronics ondernemer helpt u graag dit probleem te verhelpen. Ons vakkundige personeel zal u na grondige inspectie helpen om te bepalen of het apparaat gerepareerd moet worden of dat u daar van af moet zien. Samen komen tot de beste oplossing, dat is Euronics!


Onze klantenservice staat voor u klaar!

035-3032501 (lokaal tarief)
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur.

Of klik hier om onze klantenservice of uw lokale winkel te mailen via het e-mailformulier.
Wij streven ernaar uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit gebeurt in ieder geval binnen 2 werkdagen.

Heeft u een reparatieverzoek? Klik dan hier en wij helpen u graag!